Hoi, ik ben nieuw hier, en zit beetje met mijn handen in het haar. Ik heb een site lopen bij Strato. Ik werk met Joomla, dat niet ondersteund wordt door Strato. Tot voor kort geen problemen. Nu wil ik een template van ongeveer 18MB uploaden. Tot voor kort geen probleem. Nu dus wel. Strato keert uiteraard zijn handen hier van af en zegt dat dit aan Joomla ligt. Ik weet dat ik dit zelf kan oplossen door de upload van de php.ini te vergroten, maar weet niet waar ik deze kan vinden. Iemand enig idee?
Hoi Michael, dank je wel voor deze hele snelle reactie. Paar vraagjes nog: ik heb geen idee hoe ik toegang krijg tot de php.ini, omdat Strato daar niet aan mee werkt. En via ssh moet je weer het adres weten. Dat leidt dus niet tot succes, denk ik. Oplossing 2 lijkt me een hele goede. Maar hoe doe ik dat precies? Gewoon vanuit een tekstverwerker tekstbestand aanmaken onder de naam .htaccess, die twee regels daarin kopieren en dit bestand via ftp naar de administrator slepen en het huidige .ht-bestand overschrijven?
Als je in naar de output van phpinfo(); kijkt, dan zal je vast zien op welk path hij de php.ini's verwacht. Bij een klant van me was dit ooit in /cgi-bin