Mijn pogingen om php-webpagina's van een titel te voorzien stranden. Ik krijg het niet voor elkaar om via echo of include binnen de title-tags, een titel zichtbaar te krijgen. Het vreemde is dat als ik dit doe om een css-bestand aan te roepen: href="<?php echo $Set['css'];?>" aan te roepen dit perfekt werkt.

Heeft iemand een oplossing. Bedankt.
Blijkbaar bestaat de variabele dan niet?
Dat wel. De boven aangegeven werkwijze is als voorbeeld bedoeld. Zo roep ik de css aan. Maar ik ben pogingen begonnen op de volgende wijze:
<title><?php echo "STI Demo";?></title>

Dit zou m.i. moeten werken. Maar is dus niet het geval.
Het is handig dat je relevante code laat zien i.p.v. een ander stukje dat wel werkt.
Er van uitgaan dat de niet werkende variabele $Set['pagetitle'] heet, kun je de volgende code gebruiken.
Eerst controleren of $Set['pagetitle'] is geset, dan tonen, anders 'Onbekende pagina' tonen.

<html>
<head>
<title><?php echo (isset($Set['pagetitle']) ? $Set['pagetitle'] : 'Onbekende pagina'); ?></title>
</head>
<body>
</body>
</html>

[size=xsmall]Toevoeging op 07/02/2014 14:11:20:[/size]

Andy Kort op 07/02/2014 14:08:51

Dat wel. De boven aangegeven werkwijze is als voorbeeld bedoeld. Zo roep ik de css aan. Maar ik ben pogingen begonnen op de volgende wijze:
<title><?php echo "STI Demo";?></title>

Dit zou m.i. moeten werken. Maar is dus niet het geval.

Dat zou inderdaad geen probleem moeten zijn. Als je de echo uitvoert zonder de title tags? Is het überhaupt een php pagina, met de extensie .php. Kun je wel andere php code uitvoeren.
'Niet werken' is ook een breed begrip. Leg uit wat er wel gebeurt. Leeg, zie je de code zoals je 'm getypt hebt, ...
Het is wel een php pagina. De teksten die in de pagina staan worden ook uit een database gehaald. Zoals gezegd werkt het prima. Ik wilde pagina's netjes bij gaan werken door ze van een titel te voorzien e.d. Ik loop dus tegen bovenstaand probleem aan.

Het niet werkeBn resulteert in het wel weergeven van de pagina maar geen titel. Dus in het titelveld:
"Sans Titre."

Zonder titletags: hetzelfde resultaat

[size=xsmall]Toevoeging op 07/02/2014 15:32:06:[/size]

Sorry. Zonder de title tags geeft hij de titel wel weer. In de pagina. Ik keek er over heen

[size=xsmall]Toevoeging op 07/02/2014 17:09:01:[/size]

Ik beb er uit. De titel "Sans Titre" wordt standaard weggezet in een nieuwe pagina in de door mij gebruikte editor, HAPedit. Deze titel werd meegenomen door enkele "includes" en kwam uiteindelijk op alle pagina's terecht.

Bedankt voor het meedenken.

Reageren