Beste forumleden.

Ik heb een website met een zoekfilter. In dit zoekfilter maak ik nu nog gebruik van zoek opties met als output een option value zoals dit:

<?PHP
<select name="rooms" class="smallselect">
<option value=""> </option>
<option value="1">1 + </option>
<option value="2">2 +</option>
<option value="3">3 +</option>
?>

Ik wil deze gaan vervangen voor range input bubbles. Ik ben al wezen google hoe ik dit kan maken maar aangezien ik gebruik maar van een option value die in mijn SQL database zoekt ben ik op zoek naar een range unput bubble die de zelfde soort output geeft zodat het zoekfilter blijft werken..

kan iemand me helpen met een range input bubble met een soort van option value output??

alvast bedankt!
Geen idee wat "range input bubbles" zijn.
Waarom niet je option waardes aanpassen naar "", "1-10", "11-20", etc ?
De range input is bedoeld voor situaties waarin het ingevoerde getal niet exact hoeft te zijn. Ik denk dan ook niet dat je er in jouw situatie iets aan hebt.

Eerlijk gezegd kan ik geen enkele situatie bedenken waar die range input nuttig kan zijn... Maar goed, ik ben dan ook iemand die van exacte getallen houdt. ;-)

Een ander probleem is dat de range input volgens mij nog niet door iedere browser even goed wordt ondersteund. En de fallback is een gewoon tekstveld; daarmee ben je vaak verder van huis dan wanneer je een simpele (en goed ondersteunde) select gebruikt.

Reageren