Hallo, ik heb een pagina gemaakt "boekbinders.expertpagina.nl" nu wil ik hier een index maken die verwijst naar bv boekbindmaterialen of boekbinders groningen etc, alleen wordt er de mogelijkheid van een hyperlink niet geboden. Nu weet ik dat met een stukje html dit wel mogelijk is maar door de structuur van expertpagina snap ik niet helemaal hoe ik dit kan toevoegen. Indien iemand kan helpen zou ik dat heel fijn vinden zodat ik naderhand weer een ander kan helpen die deze mogelijkheid ook wil gebruiken. Ze zijn erg slecht in het beantwoorden van dit soort vragen. Desgewenst kan ik diegene toegang geven tot het admin gedeelte van mijn pagina.

mvg Vincent
nee helaas is dit niet wat ik bedoel.Ik wil een kolom index boven de pagina met daarin de categorienamen, deze wil ik dan linken naar de gelijknamige categorie op de pagina. dus als ik in de index boekbindmaterialen aanklik wil ik dat het veld verspringt naar de desbetreffende categorie. Als je wilt kan ik jou mijn toegangscode toezenden zodat je op het dashboard kan zien wat de bedoeling is.
Ik wil best wel een poging wagen vanmiddag. Stuur me maar even een PM-bericht met wat uitleg en de inloggegevens.

Reageren