Hallo al,

Iemand hier misschien ervaring met zapflood?
me site word er mee geflood dan maakt ie zoveel cpu aan en me memory op 90% dat alles offline gaat..

iemand misschien wat tips voor me?

Groeten,
Geen ervaring mee...
Bij bepaalde hostingbeedrijven hebben ze apparatuur die dit soort dingen tegen kan gaan, maar de beste manier is natuurlijk iedereen gewoon te vriend houden. Diegene die jouw site flooden hebben vast wel een reden hiervoor.
Wat is zapflood?
@jelmer iedereen te vriend houden?
ik vind als je iemand zijn site flood gewoon LAME
de reden?? nou ik denk omdat ik meer sponsors heb als hem dus hij zal wel jaloers zijn kan me geen andere reden bedenken
ben je trouwens de jelmer die vroeger altijd op tmf zat ..

@SanThe zapflood is een script die je op je server moet uploaden en alleen een url erin zetten van degene die je wil flooden dan roept hij de site op in 3 iframes en dat herhaal ie om de x seconde en dan roept ie een jpg op van 100x75 die er niet eens instaat en dan maak je server zoveel cpu aan dat hij gewoon offline gaat :-(
Je moet wel een hele zwakke server hebben als dat je server neer haalt. Een site zoals Tweakers.net heeft 10 keer zoveel standaard pageviews met minuut dan dat je met zo'n script kan genereren in een uur.

En dat script wordt dus geopend in de browser client-side? Ik denk dat zijn CPU dan nog veel krachtiger moet zijn om dat zo snel te kunnen renderen.

Je zou zijn ip kunnen bannen via htaccess.
ik heb een

Intel Pentium IV 2.8GHz
1GB DDRAM Memory
120GB EIDE Hard Drive

en zijn ip heb ik al geband maar het probleem is hij heeft een shoutbox op zijn site en nu heeft ie de zapflood in een iframe gezet in zijn shoutbox als ik op zijn site kijk en ik doe bron zie ik staan code iframe xxxx.com/xxx/zapflood.htm als ik die link volg zie ik dat hij mij flood dus als het druk is op zijn site lig ik er wel snel uit ja

dus met andere woorden kan ik net zo goed stoppen met me site
:-(
Geen ervaring met dit soort dingen maar:
Ook al iets met .htaccess geprobeerd, bijvoorbeeld tegen hotlinking
wat dacht je van dit: je kan een javascript maken dat als jou pagina niet in de parent frame staat jou pagina daar in staat, da's een mooie terugpakker want dan wordt zijn site jouw site ;)

edit:

<SCRIPT language="JavaScript">
<!--
if (top.frames.length > 0)
{
top.location=self.location;
}
//-->
</SCRIPT>
Javascript kan je uitschakelen duz zou dat dan nog wel werken Legolas?

Reageren