Je weet nu hoe je een cookie aanmaakt, dus daar kan je date() in plaatsen.
Verder kan je op http://php.net/strftime kijken hoe de timestamp uit je cookie kan omzetten in een leesbaar formaat.
Ik geef toch voorbeelden, waarmee je verder zou moeten komen? Waarom moet ik dan nog volgens jouw een voorbeeld geven?
Vooruit, een deel over strftime, hoewel we hier op PHPhulp niet als een afhaalbalie werken. Er wordt immers verwacht dat mensen zelf eerst wat proberen.
Niels, met alle respect, maar hier wordt wel wat inzet van je verwacht. Aar geeft je een duidelijk antwoord met een link waar je voorbeelden kan vinden hoe je het moet doen. Het is dat Aar zo'n goed persoon is, maar we kauwen niet alles voor ;)
enkel verwijzingen naar externe bronnen vind ik anders ook wel makkelijk. We zitten hier toch op een forum om te leren van elkaars code en manier van php programmeren. als iemand een vraag stelt en zegt:
"ga maar naar www.php.net" daarvoor heb je toch geen forum. en overigens in mijn eerste bericht geef ik toch code die ik heb geprobeerd.
Het toont dan aan dat je zelf in ieder geval wat probeert. Nu komt het over van:
"Jongens, kunnen jullie dit voor mij bouwen?". En dat stoot de meesten een beetje tegen het zere been.
Als je wilt weten hoe wij het uiteindelijke script zouden bouwen, dan zou je natuurlijk ook je zelf gebouwde code kunnen laten beoordelen door ons, zodat wij er weer feedback over kunnen geven, en waar jij weer wat van leert.