Hallo iedereen,

Ik vroeg me af of er mensen hier belangstelling hebben om een gezamelijk project te maken.
Denk hierbij om een lightweight framework/cms of iets dergelijks waar je wel wat aan hebt.

De reden hiervoor is omdat je dan een gezamenlijk, leerzaam en interactief bezig kunt zijn.
Het is ook een perfect moment om op een handige manier nieuwe dingen snel te leren in mijn mening.
Dit omdat je met meer mensen met hetzelfde bezig bent ( of in ieder geval weet waar iemand mee bezig is. ).
Hierdoor als er vragen naar voren komen kun je op een snellere manier goede informatie aan de persoon geven hoe hij/zij dit kan oplossen.

Hopelijk is er iets van belangstelling voor.
Ook zie ik graag andere ideeën waar belangstelling voor is.

M.V.G,
Wouter.
Ik raad je aan om je dan aan te gaan sluiten bij een groot Open Source project. Bijv. van een framework of van een CMS. Daar leer je heeeel veel van kan ik uit ervaring zeggen :)

Ik heb zelf geen tijd meer om hier aan een project mee te helpen.
Ik was op zoek naar een gratis control panel voor een (centos) webserver. er zijn wel wat gratis varianten maar wat me vooral opvalt is dat de webpagina´s er niet fraai uitzien. Het is maar een idee
Hallo frank,
Die van direct admin zien er ook niet fraai dus snap wat je bedoelt.
Ik kan eventueel wel wat met de layout van PHPmyadmin als ik een template voor mn neus geschoteld krijgt. Ik ben echter geen designer dus daar hoef je niet op te rekenen

Reageren