Ziet er netjes uit. Vind overigens je eerste opdracht in je portfolio velen malen mooier als ik eerlijk mag zijn! :D

Even wat dingen die mij opvallen:
- Links heb je een soort van navigatie ("Home > Huidige Pagina"). Deze klopt niet met de site map en de andere navigatie. CV en Biografie vallen namelijk onder Personalia en dus moet het Home > Personalia > CV worden...
- Ondanks dat je waarschijnlijk heel erg je best gedaan hebt op het uitknippen van je hoofd is deze toch wat hoekig...
- De ene keer schrijf je Mbo en dan weer MBO (twee verschillende pagina's), het is volgens mij met hoofdletters en HBO dus ook...
- De navigatie zorgt ervoor dat in mijn Mozilla 1.5 constant de 'laadbalk' te zien is...
- Geen link naar PHPHulp.nl... ;)

+ Regelafstand!
+ Mooie foto rechtsboven!
+ Leuke navigatie (met die wisselende plaatjes :D)
+ Je werkt bij de C1000.. ;)

Elwin

[Edit: Typo]
Mijn eerste opdracht is geen website. Maar het ontwerpen van een huisstijl (logo, visitekaartje enz)
Mijn eerste opdracht is geen website. Maar het ontwerpen van een huisstijl (logo, visitekaartje enz)

Dat snap ik, want dat staat er ook. Maar ik bedoelde dat deze qua uitstraling pakkender zijn dan je eigen website...

Elwin
Bij het ontwerpen van een website zijn andere technieken voor nodig. Deze heb ik nog niet allemaal onder de knie. Maar zodat het punt berijkt is... :)

De opdracht was een site maken m.b.v HTML en photoshop. Dus dan wordt je site al snel statisch.
Onderschat daar niet de waarde van.

In den beginne is alle layout statisch, en een statische layout is niet zo'n probleem imho.

Op een gegeven moment wil je een dynamische inhoud, een dynamische layout kan ook, maar is veel minder gebruikt of nodig.

Grtz,

Adje
Bij het ontwerpen van een website zijn andere technieken voor nodig. Deze heb ik nog niet allemaal onder de knie. Maar zodat het punt berijkt is... :)

De opdracht was een site maken m.b.v HTML en photoshop. Dus dan wordt je site al snel statisch.
Ik vind de icoontjes die je krijgt als je over de onderwerpen gaat wel grappig! Alleen "home" en "personalia" zijn wat lomper/groter dan de andere. Zou die liever wat subtieler zien net zoals de overige.

Reageren