Hoi,
Misschien kan iemand mij helpen met mijn probleem?

Ik gebruik Piwigo http://piwigo.org (zie euroartgallery.nl) Ik heb er al aardig aan gesleuteld, maar ik ben geen programmeur.

Nu hebben ze een leuke extensie module waarmee je extra velden kunt aanmaken. Deze is helaas alleen maar zichtbaar in de admin. Niet echt slim vind ik, daar alleen de administrator de extra velden kan invullen.

Kunstenaars die zich aanmelden kunnen foto's uploaden met informatie van het kunstwerk, maar deze is beperkt tot naam, titel en omschrijving. Nu stuur ik ze meestal een voorbeeld. Deze moeten ze dan aanpassen met hun informatie en plakken in de omschrijving. 9 van de 10 keer gaat dit mis en moet ik alles handmatig verbeteren. Dit is tijdrovend werk.

De extra velden die ik aangemaakt hebt, moet dus ook in de front zichtbaar zijn. Bij elk veld weten ze dan wat ze in moeten vullen en staat (gelijk) alles goed.

Ik heb al het een ander geprobeerd, maar ik kom er niet uit.

Een gedeelte van deze module moet dus geïmplementeerd worden in de front upload pagina. Het is niet veel werk, daar de module al bestaat en werkt, maar voor mij is het een spelt in de hooiberg.

WIE O WIE helpt mij!

Alvast bedankt

Raymond

Reageren