Ik heb een website over mijn dorp en omgeving.
Ik vroeg me af wat jullie er van vinden. Mochten jullie nog enkele foutjes zien, meld het even, dan kan ik dat verhelpen..... alvast bedankt voor de reacties...
- Standaard lettertype... niet zo mooi.
- Geen titel (<title></title>)
- Geen <html></html>, <head></head>, of </body> tags
- Navigatie? Of is dat heel de site?
- Cellen in de hoogte in het midden uitgelijnd, staat ook niet zo mooi
- Lay-out net te breed voor een scherm op 1024*768
- Hoop time-outs op de site (pagina kan niet worden weergegeven)
- Opmaak nieuwsberichten past niet echt bij de rest van de site
Edit:
Of die laatste misschien wel, want ik heb ook FF en heb dus geen 'rest van de site' gezien.. :)
Ik zit een klein beetje door de source te bladeren, en volgens mij maak je wat rekenfouten. Overigens kan ik je echt aanraden om je een keer een weekendje in CSS te verdiepen. Niet alleen ziet je source er veel mooier uit (immers zie je alleen content ipv tabellen) ook is het practischer in gebruik (zelfde style voor iedere pagina zonder al teveel moeite) en is het makkelijker om iets te maken wat onder ieder OS zou moeten werken. Zie mijn sitecheck hiero.
Ten eerste: een website moet zich aanpassen aan de gebruiker, en zeker niet andersom.
Ten tweede: veel beeldschermen kunnen zo'n resolutie niet aan.
Ten derde: hij is bij mij nog steeds eeuwig breed. Heb je hem al eens bekeken in Firefox? (ik gebruik Safari, maar das Mac only)
Ten vierde: je source is er zelf zo erg aan toe dat de w3 validator hem niet eens aan kan: zie maar
Ten vijfde: wat een niet prettig lettertype.
Oja, punt 2 was bedoelt dat je je tekst niet strak tegen de rand aan moet zetten. gebruik wat margin/padding
En punt 3 wil zeggen dat het jammer is dat daar net een hoogteverschil in zit.