De website is gemaakt voor webshop/website eigenaren die onafhankelijke klant beoordelingen wilt verzamelen om zo hun betrouwbaarheid te vergroten. Trustpilot, Kiyoh en The Feedbackcompany zijn concurrenten. Daarnaast kan je als consument een website beoordelen, graag testen a.u.b.
Het project zit nu in de beta versie en ik zou graag willen weten wat er nog verbeterd kan worden en andere dingen die je opvallen.
Bij in/uitschrijven kan je gewoon een niet bestaand e-mailadres invullen en dan wordt er gezegd dat er een mail verzonden is. Lijkt me wat netter dat er dan een foutmelding komt dat het e-mailadres niet voorkomt.
En waarom heb je "Nederlands" bovenin staan? Je kan er niks mee doen.
Bij in/uitschrijven kan je gewoon een niet bestaand e-mailadres invullen en dan wordt er gezegd dat er een mail verzonden is. Lijkt me wat netter dat er dan een foutmelding komt dat het e-mailadres niet voorkomt.
En waarom heb je "Nederlands" bovenin staan? Je kan er niks mee doen.
1. Je moet altijd bevestigen anders kan je iedereens email wel uitschrijven.
2. Nederlands kan ik inderdaad beter nog weghalen, het plan is ook nog een engelse variant te maken maar tot die tijd zal ik de taal weghalen.
Ok, dat is logisch, maar als ik een verkeerd e-mailadres intyp, dan krijg ik nog steeds de melding, de e-mail is verstuurd.
Dan zit ik maar op dat mailtje te wachten.
[quote="Furio Scripting op 18/06/2014 23:44:01"]
Ok, dat is logisch, maar als ik een verkeerd e-mailadres intyp, dan krijg ik nog steeds de melding, de e-mail is verstuurd.
Dan zit ik maar op dat mailtje te wachten.
[/quote]
Er zit wel degelijk email validatie in verwerkt alleen wordt er niet gecheckt of er een mailserver aan verbonden zit, dit is misschien voor de toekomst een optie maar voor nu denk ik niet dat er veel mensen hun email-adres verkeerd intypen indien zij willen uitschrijven.
Ik bedoel, maak een controle dat het script kijkt of het e-mailadres bestaat in je database.
als ik [email protected] intyp krijg ik ook een melding dat de e-mail verstuurd is.
Ik zal getmxrr bij mijn email validatie verwerken.
@nick
Het emailadres dat zich wilt uitschrijven bestaat niet altijd in de database omdat je ook willekeurige emailadressen een uitnodiging kan sturen zonder dat deze in de database worden opgeslagen. In iedere uitnodiging zit onderaan een linkje om zich uit te schrijven van verdere mailings.