Ter oefening heb ik voor een datingsite een business class gemaakt.
Van een bekende heb ik de volgende feedback gekregen, maar ik begrijp niet helemaal wat er bedoeld wordt. Hoe pak ik het aan?

Feedback
BC diagram incompleet betaling ontbreekt, en denk goed na welke associaties minimaal nodig zijn, soms moet je meerdere associaties langs om te controleren of een abonnee heeft betaald: bijvoorbeeld een betaling voor een factuur bestemd voor een abonnee. Je hoeft dan geen extra associatie te leggen tussen betaling en abonnee.

Alvast bedankt.

Als het een 'bekende' is, dan vraag je die toch gewoon zelf naar wat hij of zij bedoelt?
Die bekende zit voor zn werk in Augusta, Georgia. Communicatie en uitleg is dus lastig door het tijdsverschil. Mochten er nog mensen denken dat het een schoolopdracht is, de schoolvakanties zijn al begonnen dus dan graag niet reageren.
>> Mochten er nog mensen denken dat het een schoolopdracht is, de schoolvakanties zijn al begonnen dus dan graag niet reageren.

Wat een rare opmerking. Niemand heeft het hier over een schoolopdracht. Ik vraag me af waarom juist jij er dan ineens over begint.
Waarschijnlijk is dit de opmerking van een leraar.
Vermoedelijk had iemand hier om een business case gevraagd, niet om een "business class".
**knip** op 13/07/2014 16:36:47

404 - Not found

Reageren