Hallo allemaal,

Ik ben aan het werk op een Windows Server (2003 R2 Standard Edition Service Pack 2) waar PHPMyAdmin al op is geïnstalleerd voordat ik hier kwam.

Nu wil ik wat dingen aanpassen in de config file van PHPMyAdmin maar deze directory kan ik nergens vinden. Iemand enig idee waar ik deze normaal gesproken zou moeten vinden?

De server staat lokaal en ik maak er verbinding mee via een snelkoppeling naar het bijbehorende adres.

Thanks in advance.
Je hoeft niet naar een directory zoeken: de configuratie staat in het bestand config.inc.php in de directory van phpMyAdmin.
Bedankt voor je reactie.

Hoe kom ik bij dit bestand? Ik kan de directory van PHPMyAdmin niet vinden. En daardoor dat bestand ook niet.
Windows heeft toch een zoekprogramma? En verder zal deze centraal zijn geinstalleerd, vermoed ik. Zodat deze via een alias bij elke domein zal werken.
Volgens mij is hij inderdaad centraal geïnstalleerd Aar. Ik heb geprobeerd om hem via de Windows verkenner te vinden maar zonder resultaat. Ik zal hier nog wat rondvragen. Mocht ik hem gevonden hebben zal ik een update posten voor mensen die mogelijk eenzelfde probleem tegenkomen.

Reageren