SELECT posts.post_topic, posts.post_content, posts.post_date, posts.post_by, members.id, members.username FROM posts LEFT JOIN members ON posts.post_by = members.id WHERE posts.post_topic = ".$_GET['id']." ORDER BY posts.post_date DESC LIMIT ".$position.", 10
Echter geeft mysql volgende error:
You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MariaDB server version for the right syntax to use near 'ORDER BY posts.post_date DESC LIMIT 0, 10' at line 1
Ozzie PHP haar eerste reactie was al naast de kwestie, en nu weer, dit merk ik trouwens vaker hier op het forum dat mensen het antwoord niet weten en dan maar rond de pot komen draaien.
Ozzie PHP haar eerste reactie was al naast de kwestie, en nu weer, dit merk ik trouwens vaker hier op het forum dat mensen het antwoord niet weten en dan maar rond de pot komen draaien.
Volgens mij is haar een hij.
Je geeft zelf te weinig informatie.
Nieuw probleem: hoe krijg ik een GET in een javascript mee doorgestuurd naar een andere pagina?
Laat dan eens zien HOE je dat in je javascript hebt verwerkt.
Dan weten we WAT je fout doet.
Overigens wat Santhe aangeeft klopt gewoon, dus in de phpcode zou het probleem niet meer zitten als jij het zo hebt verwerkt.
Kristof, wanneer je nog hulp zoekt voor je probleem kun je een nieuw topic aanmaken waarin je het probleem uitlegt, wat je hebt geprobeerd, waarom het niet werkt en wat je voor hulp verwacht.