Dat iets werkt zegt niet direct dat het PHP-Technisch juist is...
Een script kan werken, maar als de error's uitstaan controleer ik altijd mijn error log. Een Notice is niet direct erg, maar moet wel opgelost worden. En laat dat nou net een foutmelding zijn waardoor het script (meestal) gewoon doordraait.
Een tip. Als je ZELF besluit om op een openbaar forum een vraag te stellen, sta dan ook DAADWERKELIJK open voor de adviezen die mensen je geven. Ik zie je in de voorgaande berichten vooral kritiek geven op Aar, terwijl hij je juist adviezen geeft... die jij vervolgens volkomen in de wind slaat.
Zoals je zelf al aangaf kom je nog maar net kijken en ben je een beginneling, maar toch meen jij Aar de les te moeten lezen. Dat lijkt me niet een houding waarmee je in het leven veel verder komt. Het lijkt me juist handiger, zeker als beginneling, om dingen ter harte te nemen en als je iets niet begrijpt door te vragen. Wellicht eens iets om over na te denken?
Ook zoals ik al eerder heb aangegeven word dit script niet op een "bezoekbare" site gebruikt maar in software
Als ik voor een bepaald stuk software een achterlichtende backend moest gaan schrijven die niet veilig is, zou ik liever een ander softwarepakket zoeken, of een dringende update aan de maker vragen. Om welke software gaat het, als ik vragen mag?
Best ozzie, ik snap je punt.. het kwam inderdaad mischien een beetje fel over. Maar dat zal meer te maken hebben dat ik de vraag stelde om half 6 en half 11 zo'n 8 reacties verder nog steeds niet begreep wat er fout ging. Ik waardeer aar enorm omdat hij zich toch vrijwillig voor mij inzet. Al had ik het persoonlijk anders aangepakt.
Het had beter geweest als mij was verteld, dat de ! het probleem was, dan had ik het gelijk begrepen. Ik was namelijk zelf in de veronderstelling dat het probleem heel ergens anders lag..
@aar, mocht je interesse hebben.. over 1 a 2 weken zal de eerste release uitkomen.. ik kan er eventueel een forumpost aan besteden?
Hop... en daar ga je weer. Laat dat beschuldigende vingertje eens achterwege. Je schrijft zelf onduidelijke code en kan niet aangeven waar iets fout gaat. Kortom weinig informatie. Dan moet je geluk hebben dat iemand (in dit geval SanThe) een fout bemerkt. Het is niet zo dat als we jouw code zien, en jij ons geen deugdelijke foutmelding kan geven, wij direct weten wat er mis is.
Stel jezelf open en probeer te leren. En vooral... behandel iedereen hier met respect. We zijn hier allemaal vrijwilligers, en niemand komt hier om "op de vingers te worden getikt".