Door
christoph e
op 05-11-2014 21:05
gewijzigd op 06-11-2014 17:35
2.831 views
Hallo,
Ik heb al geruime tijd een website, moviechecker.be. Deze heeft al een paar keer een nieuwe lay-out gekregen omdat er niet veel interesse voor was. Ik zou graag jullie mening willen hebben over de site in het algemeen (zonder in te loggen zodat ik weet of andere mensen dit zouden doen).
ps. gelieve het niet te hebben over andere site's die hetzelfde doen als moviechecker ;)
Juist wel, je zegt dat er te weinig interesse is voor je website. Dan moet je naar kijken wat daar de oorzaak van is. Want dat zal niet alleen door het design komen (ook al vind ik het er niet echt uit zien en werken).
1 ) Misschien is je website niet populair omdat je SEO niet in orde is? Hoe moeten mensen op je website komen als ze bijvoorbeeld een recensie zoeken van een film? Staat je site goed in Google behalve onder de naam moviechecker?
2 ) Wat onderscheid je van de populaire websites, waarom zouden mensen naar jou website gaan dan bijvoorbeeld imdb.com?
Een website gaat niet alleen maar om code en design, maar ook om het doel/boodschap van de website.
En ik zie nog veel dingen van "Aanbevelingen -> Nog niet ontwikkeld." of "Sorry, deze pagina is in ontwikkeling naar een nieuwe layout. Wij rekenen op u begrip hiervoor en hopen spoedig een leukere zoekervaring af te kunnen lervern." of "Cast -> Geen gegevens gevonden". Maar een half werkende website zit niemand op te wachten, zorg dat je dingen afmaakt voordat je het grote publiek op zoekt.