Hallo allemaal,

Het jaar zit er weer bijna op, dus tijd om even lekker te genieten van de Feestdagen. Graag wil ik iedereen weer bedanken voor zijn gezellige bijdrage op het forum. Uiteraard de vaste leden die hier regelmatig te vinden zijn (jullie weten wie jullie zijn) en voor mij persoonlijk ook nog 2 leden in het bijzonder, omdat ze mij de afgelopen tijd vaak helpen en inzicht geven op het gebied van server-beheer. En die 2 leden zijn Willem VP en John D. Dankjulliewel!!

Daarnaast wil ik ook nog één ander lid bedanken. Niet omdat hij specifiek mij dit jaar zo vaak heeft geholpen, maar wél omdat hij vele anderen vaak helpt. Niet zomaar door een paar regeltjes tekst te schrijven of te verwijzen naar een uitleg op een andere site. Nee, vaak gaat het om zeer uitgebreide voorbeelden met een hele lap uitleg erbij. En dat vind ik bewonderenswaardig om zoveel tijd te steken in het belangenloos helpen van andere mensen. Dat mag ook wel eens gezegd worden. En wie is dan die persoon? Dat is Frank Nietbelangrijk. En hier zomaar een recent voorbeeld van wat ik bedoel: klik. Frank, bedankt!!

Allemaal fijne feestdagen!!

... en wil je hier zelf ook iets positiefs vermelden of iemand bedanken ... ga gerust je gang! :)

Zo Ozzie! Ik krijg het hier gewoon wel wat warm van :-) Dank je wel!

Ook wil dan van deze gelegenheid gebruik maken om een ieder die dit leest een fijne kerst en een gelukkig en gezond nieuwjaar toe te wensen. Hierbij noem ik geen mensen in het bijzonder maar Ik wil wel iedereen bedanken die zich dit jaar heeft ingezet voor of op dit forum.

Bedankt allemaal!
Fijne dagen vanuit het zeer zonnige Spanje!
Ozzie PHP op 21/12/2014 14:41:01

Daarnaast wil ik ook nog één ander lid bedanken. Niet omdat hij specifiek mij dit jaar zo vaak heeft geholpen, maar wél omdat hij vele anderen vaak helpt. Niet zomaar door een paar regeltjes tekst te schrijven of te verwijzen naar een uitleg op een andere site. Nee, vaak gaat het om zeer uitgebreide voorbeelden met een hele lap uitleg erbij. En dat vind ik bewonderenswaardig om zoveel tijd te steken in het belangenloos helpen van andere mensen. Dat mag ook wel eens gezegd worden. En wie is dan die persoon? Dat is Frank Nietbelangrijk. En hier zomaar een recent voorbeeld van wat ik bedoel: klik. Frank,

Dat is weer wat anders dan mensen naar de zoekfunctie sturen zoals sommige regelmatig doen (noem geen namen) ;-)

Prettige feestdagen iedereen en denk om de vingers met het vuurwerk/carbid, want we kunnen er niet zonder met ons werk.

Reageren