Heb moeite met een datepicker naar voren te halen. Hij verschijnt nu achter een div (eventcontainer) die relatief gepositioneerd is. De datepicker moet hier overheen komen.
Ik kan wel aan eventcontainer een z-index van -1 geven maar dan kan ik er niet meer op klikken. Er zit denk ik iets verkeerd in mijn css. Heeft iemand een idee?
1 - Waar is de datepicker? Ik zie hem namelijk niet in de HTML naar voren komen
2 - Waar gebruik je in godsnaam een tijdelijk url?! Niet doen en gewoon de url weergeven
3 - Je moet de datepicker altijd een hogere z-index geven als je andere elementen, en natuurlijk een position
Als je op de beginpagina een stad invoert en dan terecht komt in het resultatenscherm zie je links een aantal filteropties waaronder een datumveld. Als je hierop klikt verschijnt er een popup (datepicker) maar deze verschijnt onder de divs met class eventcontainer. Ik wil dat deze erboven verschijnt.
?
Onbekende gebruiker
06-01-2015 21:05
Het lijkt erop een Chrome bug te zijn. In FireFox lijkt het wel goed te gaan?!
[size=xsmall]Toevoeging op 06/01/2015 21:07:11:[/size]
En je fout gevonden :)
.eventcontainer heeft een position: relative; Dit gaat lopen fucken met alles. Als je dit weghaalt werkt het.
.eventcontainer heeft een afbeelding in zich die ik absoluut gepositioneerd heb. (aangezien de hoogte van de .eventcontainer kan verschillen en ik de afbeelding altijd rechtsonder wil houden.)
Als ik dan relative weghaal op de eventcontainer kom ik in de problemen met de afbeelding.
[size=xsmall]Toevoeging op 06/01/2015 22:14:53:[/size]
Ik ga het anders oplossen. Heb de positioning weggehaald op de container en de afbeelding. De datepicker werkt weer naar behoren. Nu nog een oplossing vinden voor de afbeelding.