Er is voor mij een site gebouwd, die ik overgezet heb naar een andere host. Echter na overzetting krijg ik ineens allerlei foutmeldingen, terwijl met dezelfde codes hij op de oude host wel werkte. Ik heb weinig verstand van PhP taal, wat gaat hier mis?

Notice: Undefined variable: setPage in C:\xampp\htdocs\Sinterklaas\index.php on line 679

Warning: include(): Filename cannot be empty in C:\xampp\htdocs\Sinterklaas\index.php on line 679

Warning: include(): Failed opening '' for inclusion (include_path='.;C:\xampp\php\PEAR') in C:\xampp\htdocs\Sinterklaas\index.php on line 679

hieronder een deel uit de index.php

echo '<div id="container-content">' .PHP_EOL;
	include ($setPage);
echo '</div>' .PHP_EOL;
De eerste melding is veel besproken, het komt erop neer dat de setPage geen waarde heeft. Je zou kunnen denken aan een controle met isset() of hem eerst een waarde te geven als je in een loop gebruikt.

De tweede heeft te maken dat include() leeg is. Mogelijk omdat setPage niet bestaat.

De derde is een opvolging van de tweede en dat betekent dat hij dus niet het bestand (die niet is opgegeven) kan includeren.

De vraag is, waar komt $setPage vandaan? Uit de URL (gebruik dan $_GET['setpage'] of uit een formulier die via POST is verstuurd (gebruik dan $_POST['setPage']).
Ik begreep al dat die setpage niet bestaat en volgens mij moet hij de home.php aanroepen en dat gebeurt volgens mij nergens
Waar komt dit script vandaan? En kan je elders in de source iets terug vinden van setPage?
Ik zoek me rot :-) maar nogmaals hij moet volgens mij de home.php aanroepen aangezien de site leeg blijft lijkt dit de verwijzing te zijn die de foutmelding geeft.

[size=xsmall]Toevoeging op 21/03/2015 10:38:37:[/size]

In de index.php roept setpage de verschillende mappen aan, maar de voornoemde lijkt dus leeg
dan denk ik dat je in de URL ?setPage=home moet gebruiken. En deze met $_GET['setPage'] op moet roepen.
Zonder grotere relevante gedeelten van het script in te zien kan ik er weinig over vertellen.
Een stukje voorbeeld uit de index

if (isset($aController[0])) {
	switch (strtolower($aController[0])) {

case 'profiel':
			if (isset($aController[1])) {
				switch (strtolower($aController[1])) {
					case 'foto':				$setPage = 'dir_profiel/foto.php';
						break;
					case 'bewerken':			$setPage = 'dir_profiel/bewerken.php';
												$setSectieNaam = 'Profiel bewerken';
						break;
					default:					$setPage = 'dir_profiel/profiel.php';
												$setSectieNaam = 'Profiel';
						break;
				}
			} else {
				$setPage = 'dir_profiel/profiel.php';
				$setSectieNaam = 'Profiel';
			}
			break;

[size=xsmall]Toevoeging op 21/03/2015 10:45:07:[/size]

De index.file is behoorlijk lang daarom wilde ik hem niet helemaal op de site zetten!

[size=xsmall]Toevoeging op 21/03/2015 11:18:18:[/size]

Als iemand in de codes wil kijken kan dat op www.test.gipsy-pako.cz

[size=xsmall]Toevoeging op 22/03/2015 10:00:51:[/size]

Het blijkt dat mijn database navigatie leeg is waardoor deze foutmelding verschijnt. Er wordt verwezen naar core_navigatie en blijkbaar gaat hier iets fout, iemand tips

echo '<div id="features-links">' .PHP_EOL;
				$sQueryP = "SELECT n.slug
							FROM sintrijn_core_navigatie AS n
							INNER JOIN sintrijn_cms_content AS c
							ON n.id = c.menu_id
							WHERE c.module_id = 4";
				if (!$sResultP = mysql_query($sQueryP)) {
					echo getError('sQueryP', $paginaNaam);
				} else {
					if (mysql_num_rows($sResultP) == 1) {
						$objP = mysql_fetch_assoc($sResultP);
						echo '<a class="orange-button" href="/'.$objP['slug'].'/#agenda-outerbox" style="margin-left: 25px;"><span>Reserveer nu!</span></a>' .PHP_EOL;
					} else {
						echo '<a class="orange-button" href="#" style="margin-left: 25px;"><span>Reserveer nu!</span></a>' .PHP_EOL;
					}
				}
				echo '<a class="orange-button inline-fancybox" href="#meer-op-weg" style="margin-left: 10px;" title="Meer op weg"><span>Meer op weg</span></a> ' .PHP_EOL;

Reageren