Ik ben momenteel bezig met een bestelsysteem voor een fotograaf,
nu ben ik overgestapt van Shared hosting, naar VPS-Cloudbox, en sinds die overstap krijg ik de volgende error:
Warning: mkdir(): Permission denied in /home/wicipix/domains/wicipix.nl/public_html/backend/new_shoot_upload_images.php on line 22bij gebruik van het uploaden.
Warning: mkdir(): Permission denied in /home/wicipix/domains/wicipix.nl/public_html/backend/new_shoot_upload_images.php on line 25
Warning: move_uploaded_file(uploads/original/test/5519b18baca63.jpg): failed to open stream: No such file or directory in /home/wicipix/domains/wicipix.nl/public_html/backend/new_shoot_upload_images.php on line 47
Warning: move_uploaded_file(): Unable to move '/tmp/phps4JvQM' to 'uploads/original/test/5519b18baca63.jpg' in /home/wicipix/domains/wicipix.nl/public_html/backend/new_shoot_upload_images.php on line 47
Warning: imagepng(): Unable to open 'uploads/watermarked/test/5519b18baca63.jpg' for writing: No such file or directory in /home/wicipix/domains/wicipix.nl/public_html/backend/new_shoot_upload_images.php
Wie kan mij helpen dit op te lossen?
Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,
Branco Rensen