Beste PHP mensen,
Ik heb na 2 dagen zitten klooien en schelden eindelijk me symfony project life gekregen (en het werkt :)). Ik heb hier een paar vragen over of ik het wel goed heb gedaan:
- Ik zit met een vraag die ik in de symfony documentatie lees op deze url=http://symfony.com/doc/current/cookbook/deployment/tools.html#common-post-deployment-tasks]pagina[/url]
Hier staat:
"
B) Configure your app/config/parameters.yml File¶
This file should not be deployed, but managed through the automatic utilities provided by Symfony.
"
Ik snap eerlijk gezegd niet wat hier mee wordt bedoeld. Ik heb het bestand nu gewoon mee geupload. Heb al op internet zitten zoeken maar kan nergens uitvinden of ik dit bestand nou wel of niet mag uploaden? Zo niet, wat zijn dan de automatic utilities die 'provided' zijn by symfony?
- Nog een tweede vraag:
In mijn hosting verwijs ik nu naar de map /web en dan werkt hij gewoon maar ik lees dat iedereen verwijst naar de app.php, is het een beveiligingsrisico of iets dergelijks als ik niet naar /web/app.php verwijs?
Als er nog eventueel andere dingen zijn waar ik op moet letten zou ik het graag willen weten.
Alvast bedankt.
1.867 views