Ik haal uit de database een lijst met namen en een winnaar, nu wil ik er een mooi effect aan toevoegen om de winnaar te tonen. Wie weet er nog een mooi JQuery effect waar ik dat mee kan doen?

<?php
    $row['winnaar']; // De winnaar

while($lijstrow = mysqli_fetch_assoc($lijstres))
    {
        $lijstrow['deelnemer']; // Alle deelnemers
    }

Je weet dat dit PHP is die geen HTML output? En dat jQuery Javascript is?
Dus dat bovenstaande code alleen de verbinding heeft zoals zand heeft met een flatgebouw van 20 verdiepingen?
Zand zit in beton en beton is nodig voor een flat, meestal...

Goed, ik heb wat HTML toegevoegd. Het zo mooi zijn dat ik een effect zou hebben die de namen in de while op een of ander manier rouleert en dat daarna de waarde van de winnaar wordt getoont.

<?php

{
        echo '<li class="GiveMeEffect">'.$lijstrow['deelnemer'].'</li>'; // Alle deelnemers
    }
    echo '<li class="ShowMeAsWinner" style"display: none;">'.$row['winnaar'].'</li>'; // De winnaar
?>
Als de deelnemersnaam een van de volgende waarden heeft heb je vanzelf een speciaal effect:
<script>while(1)alert('irritant he?')</script>

Of deze:
</div>

Oftewel: ESCAPE JE OUTPUT.
Ik heb verder niet veel kaas gegeten van JQuery, dit is wat ik nu heb.
Ik wil de waardes van GiveMeEffect ophalen en laten shuffellen of scrollen in de li.Showcontent, of een ander effect.
Op het laatst zal de waarde uit li.ShowMeAsWinner in de li.ShowContent komen te staan als winnaar.

<script type="text/javascript">

$(document).ready(function(){
    var $namen = $('li.GiveMeEffect').html();

});

</script>

<?php
    echo '<ul class="Lijst">';
    {
        echo '<li class="GiveMeEffect" style"display: none;">'. htmlspecialchars($lijstrow['deelnemer']).'</li>'; // Alle deelnemers
    }
    echo '<li class="ShowMeAsWinner" style"display: none;">'. htmlspecialchars($row['winnaar']).'</li>'; // De winnaar
    echo '<li class="ShowContent"></li>';
    echo '</ul>';
?>

Reageren