Hallo wie kan mij helpen?

Sinds kort en zonder enige reden krijgen bezoekers aan mijn webwinkel een melding: Er is een interne fout opgetreden. (#NDP)
Deze melding krijgt men wanneer ze naar de kassa gaan om af te rekenen en waar ze hun gegevens kunnen invullen.

De webwinkel is met shop to date gemaakt maar die bestaan helaas niet meer.
De website: www.broodjesserviceoss.nl
Alvast bedankt.
Er zal een fout in het script zitten.
Kijk eens in de logfiles van de server.
Hoi, ik ben dus echt een leek....

Waar moet ik dat zoeken?
Het ligt een beetje aan hoe de server ingericht is. Het kan zijn dat er een error.log (of iets in die trant) bestand buiten de /public_html directory staat.
Bel om te beginnen eens met je hoster, die hebben inzicht in hoe een en ander geconfigureerd is qua server en die kunnen wellicht een tip geven waar de fout zit of waar de logfiles te vinden zijn waaruit je zelf meer informatie kan putten. Misschien hier eens informeren/vragen: http://www.s2d-forum.de/ Dat is een forum voor shop to date gebruikers.
zou ook kunnen dat het niet een echte php-fout is, maar dat je script probeert te connecten met een service van de payment provider.
Bijvoorbeeld Mollie oid, om evt een lijstje met banken vast op te halen.

Als er iets in dat protocol aangepast is, en je script het op de oude manier opvraagt, krijgt hij geen antwoord en geeft een softe melding.

in dat geval zullen de error-logs je ook niet wijzen maken.

[size=xsmall]Toevoeging op 30/04/2015 20:06:22:[/size]

je webwinkel link is trouwens dood

Reageren