Hoi,

zou het enorm appreciƫren mochten jullie me laten weten wat jullie denken van de site design:

Niet alle links/content staat reeds online, maar geeft al een goed beeld van finaal design.
Overigens heb ik nog wat issues met mijn "contact form", dat ik nog niet heb kunnen oplossen. Maar dat probleem zal ik in PHP sectie aanhalen.

Alvast bedankt voor jullie reviews...

Grs,
Max
Eerste indruk: ik krijg echt het idee dat ik eerst moet uitzoomen!
Het is nogal groot (vooral de letters over de plaatjes heen).
Dat geeft het idee, er is meer, maar het is gewoon te groot.
Daarbij zijn veel afbeeldingen niet scherp, dus zou het wel wat kleiner kunnen.
Ik bekijk de website het liefst op 50% zoom. Leuk dat die beeldvullende-afbeelding van dat afgehakte hoof/arm wel beeldvullend blijft. Wellicht is een max-width: 1900px oid wel wenselijk?
Plus vind ik je kopjes, zoals "New Gameplay" in die retro-stijl, maar het is wel gewone tekst. Mooi font dus!

Je contactformulier is dan weer wel voor mieren ontworpen; veel te kleine vakjes.
*
Design is prima alleen wat details kan je tweaken.
De rode tussen stukjes van bijvoorbeeld YouTube kan wat groter of duidelijker zodat het echt een tussen stukje word.

Verder ben ik het totaal oneens met Eddy, 2015 heeft juist hele grote websites en grote fonts. Ga maar kijken naar www.dsw.nl
En er zullen vast nog meer voorbeelden zijn maar ben te lui om te zoeken.
Ik vind het design goed. Lekker simpel, laadt snel (hier op de glasvezel..) en oogt consistent.

@Eddy E: gebruik je dan wel een UHD scherm? ;-)
vet mooi design! :) Alleen de header neemt best veel ruimte in. Meer persoonlijk misschien :)
Het is inderdaad erg groot allemaal. Komt een beetje over als een Gamewebsite voor slechtziende senioren. :-)
Maar aan de andere kant heeft het wel een erg trendy uitstraling (zo zie ik de laatste tijd veel van dit soort websites --> Groot, Groter, Grootst).
Ik zit op HD: 1920x1080.
Het is gewoon erg frontaal: grootst inderdaad.
Dat mag van mij wel minder (ik werk ook niet altijd in een fullscreen browser).
En dan is deze website (phpHulp) makkelijk: lekker smal. Het menu is toch niet nodig ;)
Ik vind hem mooi hoor!
Werkt ook erg goed op mobiele groottes.

Een paar kleine verbeterpunten:
- Ik houd niet echt van een fixed menu boven de 50 a 60px.
- Wat Eddy al zegt, de game blokken zijn wat aan de grote kant
- Als ik op de gamelist pagina zit, werken sommige kopjes niet, omdat je geen about anker op de pagina hebt, bijvoorbeeld.

Vooral de voorpagina vind ik erg mooi, ga vooral zo door!
Wat mij als eerste (en enige) opvalt (heb niet veel tijd om te kijken) is dat de sldie naar links niet consistent is.

Daarmee bedoel ik dat het ene plaatje in de slider behoorlijk langer op mn scherm blijft staan dan de ander.

(Win 7 / Chrome 43)

Reageren