best mensen ik zoek hulp hier voor het maken van een php scripty voor het laden van de top 30 uit een ander site die in geladen moet worden automatie,s op mijn eigen site wie oo wie heb hier iets voor gr herman
Zorg er eerst voor dat je toestemming van die site hebt, want het stelen van andermands bandbreedtte is niet iets wat iedereen even leuk vind. Als het mag, kan je de eigenaar vragen of hij een XML-feed aanbiedt, waarmee je vervolgens met SimpelXML de 'feed' in je eigen site in kan lezen.
Het gaat om de nederlandstop daar is print pagina voor gemaakt ik wil die automaties laten weer geven op mijn radio site die daar voor bedoeld gr

[size=xsmall]Toevoeging op 20/06/2015 21:48:07:[/size]

Herman van der stad op 20/06/2015 21:38:36

Het gaat om de Nederland top 30 daar is print pagina voor gemaakt ik wil die automaties laten weer geven op mijn radio site die daar voor bedoeld gr

Heb je een voorbeeld URL?
Je kan met DOMdocument de HTML uitelkaar pluizen, maar als de site van vorm verandert, dan heb je er niks aan.

Vraag de uitgever eens of ze een XML-feed leveren. Dat maakt alles gemakkelijker.
ik zal het eens vragen maar ik weet toevalig dat iemand het wel gelukt is maar die heb met kwade bui als weg gedaan
ik he3b de php scripts nog alleen het werkt niet meer

[size=xsmall]Toevoeging op 20/06/2015 22:07:57:[/size]

kijk dit heb hij toen gemaakt nu zou er lijst moet komen te staan http://www.radioandromeda.nl/top_30.php
Dan zal de website wel wat veranderd hebben. Ik zie dat de uitgever wel een copyrightvermelding heeft staan. We werken hier niet graag mee aan auteursrechtovertredingen, tenzij je aan kon tonen dat je toestemming hebt.

Tot zover sluit ik het topic.

Reageren