Graag jullie mening, tips en trucs :)

Link!
Allereerst is de marge boven het logo te groot, en is de achtergrondkleur niet gelijk.
Misschien het logo eens transparant maken?

Verder missen er wat margins op de blokken onderin.

Er mist een cookiemelding (gezien je commercieel bent en analytische cookies gebruikt, is het iets wat je zeker moet toevoegen aan je site)

En er zitten wat fouten in de validatie, waaronder een oude <center>-tag die overbodig is.
- Te veel tekst onder een foto: dat ga ik niet lezen.
- logo bovenin mag inderdaad wel iets kleiner (verkleind goed bij kleinere schermen trouwens! ++)
- WTF is een ergonomische babydrager??? Zo een draagdoek? Foto van zo'n ding verduidelijkt veel omslachtig taalgebruik. Dus: hoe ziet een Sabbel er uit op zo'n draagdoek (ik heb er zelf ook 1)
- Ik verwacht een zichtbare bevestiging als ik over de foto's hover: enkel muiscursus wijzigen is karig: maak de rand/achtergrond eens iets opvallender met img:hover oid
- Op http://sabbels.nl/hoe-werkt-het.php hebben de koppen 2 verschillende kleuren (de derde heeft beide). Dat staat slordig.
- Bestellen geeft mooi weer hoe en wat je kan krijgen. Echter: ik zou de keuze-opties bovenaan zetten en naam/adres etc onderaan. Wat willen de mensen? Graag zo'n Sabbel maken/bestellen? Of hun gegevens weggeven? Juist, adres komt later wel. Trouwens: dit ontwerpen is heel aardig: frontpage!
- De keuzevakken (op vorige pagina) mogen wel wat groter! Hier gaat het om!
--- Ik mis voorbeelden!
++ Responsive
++ Snel
++ Lekker duidelijk
Jammer van de mouse-over bij de items in de FAQ. Waarom niet toggelen met een klik?

Reageren