Hallo!
Ik ben al een tijdje aan het knutselen met html & css, maar ik wil binnenkort graag beginnen aan een nieuw project waarvoor php waarschijnlijk noodzakelijk zal zijn. Even een situatieschets. Over 1,5 à 2 jaar start ik met een coast-to-coast fietstocht door de Verenigde Staten, met als doel zoveel mogelijk geld in te zamelen voor het goede doel. Ik dacht er aan om een website te maken, met als een van de features een kaart die mijn route aangeeft en de websitebezoeker de kans geeft om een bepaald deel van het traject aan te duiden en hier een bedrag voor te geven (met als minimum bv. een bedrag van 0,5 euro per mijl). Na de betaling wordt het gekozen traject dan 'bevrozen' op de kaart en wordt de naam van de sponsor zichtbaar met een roll-over op de plaats van het gesponsorde deeltraject.
Nu dus mijn eigenlijke vraag: Hoe moeilijk denken jullie dat dit is voor iemand met zeer weinig php-ervaring? Evident zal het alleszins niet zijn, maar als het werkt, is het wel een grote meerwaarde voor mijn project.
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Ps; Mijn excuses als dit in het verkeerde forumonderdeel staat!
1.812 views