Hallo, ik heb dringend hulp nodig met mysql.. Ik moet een site veranderen en daaraan een membersysteem koppelen met behulp van mysql.. Wie kan mij hiermee helpen ? Beloning aanwezig (domein + serverruimte) Interesse ? Mail mij
Membersysteem gekoppeld aan mysql.. Heb reeds een systeem maar moet dit koppelen aan een sql database... Maar daar ik daar zelf geen ervaring mee heb is alle hulp welkom...
oh dus je oude non-mysql systeem moet mysql worden?
?Onbekende gebruiker
09-05-2004 15:01
Nee, is een site zonder msql en membersysteem, site moet in een totaal nieuw jasje gestoken worden en moet worden voorzien van een membersysteem.. Heb een script hiervoor (compleet) maar ondervindt problemen met de installatie hiervan. Zoek dus iemand die voor mij een nieuw systeem kan maken en mij kan helpen deze site in een nieuw jasje te steken...
maar je hebt geen mysql? wel php denk ik :S, als je dat niet hebt hoef ik ook geen serverruimte bij jouw :S. (al heb ik wel serverruimte nodig plus domein.)
je leest niet goed, hij heeft wel een mysql database maar hij gebruikt het niet op zijn site
?Onbekende gebruiker
14-05-2004 13:29
Mijn insteek bevalt je niet Thijs,( Je helpt iemand omdat je denkt het te weten, niet omdat je iets wil, dat je iets erbij krijgt is mooi meegenomen, maar kraak het niet af ) en forum houd in vragen en antwoorden, eventueel wedervragen.
Ehm, Martin ? Mocht je nog hulp nodig hebben kun je me mailen.
Wladimir <- No Russian