Heeft iemand ervaring met hostingdiscounter? Ik heb mijn site hier gehost maar wanneer ik een mailscript via mijn website bij hostingdiscounter uitvoer wordt er geen mail verzonden naar mijn mailadres. Wanneer ik het script via een andere provider uitvoer wordt er wel een mail verzonden. (het script lijkt mij dus goed). Heeft iemand ditzelfde probleem of is dit een scriptfout. Hostingdiscounter geeft aan ik tmpmail.tiscomhosting.nl in het script in moet voeren, volgens mij moet dit in php.ini. Kan iemand mij duidelijkheid geven.
thanx in advance.
Ik denk dat de helpdesk van Hostingdiscounter het beste duidelijkheid kan geven. Zij weten waar je hetgeen in moet voeren.

Elwin
Zoals ik al zei geeft Hostingdiscounter aan dat ik tmpmail.tiscomhosting.nl in het script in moet voeren, volgens mij moet dit in php.ini. Of ik of Hostingdiscounter snapt er niks van. Ik vraag mij af of meer mensen dit probleem hebben. Heb al meerdere keren contact gehad met Hostingdiscounter en deze kunnen mij helaas geen duidelijkheid geven.
Ik heb het idee dat dit de smtp-server is waar je je mail naar toe moet sturen. Er luistert daar namelijk een mailserver, maar dat is een andere dan voor normaal e-mailverkeer naar hun domain.

Gewoon proberen.
Suggesties hoe je dit in php verwerkt? Zelfde als CGI werkt niet.
zoek naar een smtp-mail class
Heb ik dit, kan beter een andere provider zoeken.
Of even moeite doen en een smtp-mail class zoeken. Het is inderdaad wat slordig ingesteld van die gasten maar als het met een kleine aanpassing werkt is het toch ook goed?
Het zoeken van een smtp-mail class is niet meer nodig. Het mailscript werkt momenteel zonder aanpassing aan mijn kant. Eindelijk een hostingprovider die naar je luistert. Echt een aanrader.

Reageren