Hallo Allemaal,
Ik produceer al een lange tijd offertes door middel van een PHP script en een MySQL-database voor projecten, offertes en offerteposities. Dit werkt prima en normaliter maak ik van het eindresultaat een mooie PDF die de klant dan afdrukt, ondertekent, inscant en weer aan mij terug stuurt.
Al met al nog al omslachtig.
Nu heb ik een script geproduceerd waarin de offerteposities worden getoond en ik heb daarin een intaractieve mogelijkheid om posities aan of uit te vinken waardoor het totaal verandert.
Wat ik nu het liefste zou willen is dat de klant de webpagina na de juiste slectie te hebben gemaakt kan 'ondertekenen'. Ik ben dus eigenlijk op zoek naar een methode die juridisch wel solide is.
Heeft er iemand ervaring met een dergelijke oplossing, ik snap natuurlijk dat we dit doen bij banktransacties, maar ik kan me voorstellen dat er oplossingen te bedenken zijn die zonder externe hardware kan werken.
Zef dacgt ik eerst aan het separaat verzenden van een tijdsgebonden code die kan worden ingevuld óf bijvoorbeeld aan een Captcha achtige oplossing (hoewel dat natuurlijk meer anti bot oplossingen zijn).
Ik ben erg benieuwd naar andere ideeen.
Thanks,
John
1.967 views