Zouden geinteresseerden even de volgende website willen bekijken en mij eventueel suggesties doormailen?
www.tdrieske.nl

Dank voor je medewerking
Gebruik van frames, te grote foto's, standaard layout...

vind het geen uitstraling voor een restaurant. Maak eerst een professionele layout. kom dan nog eens terug
mmm dat menu is zo lang kan je dit niet wat verkleinen? of korter bij elkaar plaatsen?
voor de rest wel mooie inhoud
maar domme layout sry
misschien frame borders op 0 zetten...
kan er al een stuk beter uitzien
AUB die frameborder verwijderen (de frameranden).

Veel te veel hoofdmenuknoppen.
Wat fotoshoppen zou wel leuk zijn voor alleen al een leuk achtergrondje.

Tja, je vroeg om commentaar :D

Maar voor een gewone website zonder poespas ziet hij er wel redelijk uit en hij werkt ook op Firefox :).
Beetje forntpage uiterlijk, en niet veel kleur
Nogal 1995, en het doel van frames was eigenlijk dat je niet iedere pagina hoefde te voorzien van een lading links, wat uitzonderlijk fijn voor inbellers was. Maar helaas, met zulke enorme foto's is dat weer teniet gedaan. Foto's dus even een beetje verkleinen.

Wat ik wel mooi vind, is dat de informatie die ik zoek makkelijk te bereiken is, iets wat heel, heel veel beginnende websites missen. Het design is zoals ik al zei nogal 1995. Ik zou eens rond kijken op OSWD om inspiratie op te doen en een beter beeld te krijgen van hoe je zo'n pagina kan maken met een heel professioneel uiterlijk, en de designers happy te houden (designs op OSWD voldoen standaard aan vrij strenge eisen)
Voor een waarde oordeel heb ik allereerst wat vragen voor jou:

Mijn vragen zijn bijvoorbeeld:

Welke doelgroep wil je bereiken?
Wat weetje van deze doelgroep?
Sluit dit lay-out aan bij deze doelgroep?
Wat zijn je goals voor deze site?
Wat was de opdrachtformulatie van de opdrachtgever?

Alle overige opmerkingen en suggesties zijn een puur een persoonlijke beleving.
Wordt er gekeken vanuit het oogpunt van de techniek en zo ja over welke techniek hebben we het dan?
Wat de een mooi vindt dat vindt de ander gewoon shit en om dan nog maar te zwijgen over de discapantie tussen de programmeurs en de designers :-)

Uiteindelijk gaat het bij een commercieel project erom: is je opdrachtgever TEVREDEN is en happy?!?

Dit heb ik uit de bron van de 1e pagina kunnen halen:
<html>

<head>
<title>Welkom bij 't Drieske</title>
<meta name="generator" content="Namo WebEditor v6.0">
<META Name="description" Content="Hanny en Tom Wittens heten U welkom in Eetcafe Feestzaal 't Drieske te Hulsel">
<META Name="keywords" Content="cafe eetzaal drieske hulsel biljart feest lunch lunchroom pool poolbiljart catering cafetaria">
</head>

Mijn opmerking zou zijn kijk is naar de metatags voor indexering bij zoekmachines.
Het lijkt me toch handig dat je door zoekmachines als restaurant gevonden wordt...

Suc6 met alles!!
Groet, lissy
Lissy, tegenwoordig doen zoekmachines niks met meta tags, je kan ze gerust eruit halen. Content is het keyword :).

Reageren