ja, ik kan ook wel een beetje css, maar ik mis eigenlijk een goeie nederlandstalige community.
En csshulp staat al een paar jaar in de wacht geloof ik :)
Engels is toch wat moeilijker te begrijpen en ik koop me al helemaal debiel aan de computerboeken dus kan me niet veroorloven om er een goed boek over te kopen ;)
Zelfde idee als deze site, alleen ander kleurtje.
Zou wel leuk zijn trouwens als je met je huidige PHPhulp account ook daar kon inloggen. Ik denk dat dat vooral in de beginnende dagen heel handig zal zijn voor de publiciteit.
Maar als het komt, wil ik nog wel een paar tutorials schrijven. Ik denk dat ik nog wel wat onderwerpen heb ^^,
Eigenlijk is PHPhulp ook al een beetje CSShulp. Ik zie regelmatig vragen over CSS langskomen en die worden dan keurig beantwoord. Maar als er een aparte CSShulp site komt ga ik ook zeker meedoen!
Is leuk om te horen allemaal :). Ik ben nu bezig zelf handmatig allemaal artikelen aan het schrijven maar kan inderdaad ook het PHPhulp systeem kopiëren..
En dan zo'n stukje bovenin dat je kan switchen tussen PHPhulp en CSShulp ofzo.. ;)
Vraag ik me gelijk af of het mogelijk is om een cookie te maken dat je hier inlogd en daar gelijk ingelogd bent. Nee zeker? Dat is dan een cookie voor twee domeinen... :S
Is leuk om te horen allemaal :). Ik ben nu bezig zelf handmatig allemaal artikelen aan het schrijven maar kan inderdaad ook het PHPhulp systeem kopiëren..
Fijn om te horen dat er wat schot in de zaak zit. Maar artikelen schrijven? Moeten gebruikers die niet schrijven? En kan dat ook anders dan handmatig? Of bedoel je programmeren? :S
Dat kunnen wij ook doen :)
ps:
Er zijn 24 gasten en 9 leden actief.
Actieve leden: Steffan, ----->Bas Kreleger, Danny, Frank, Michel, Master-Disaster, Eris, Willem-Jan, Elwin (a.k.a. SpaceF