Door
Jan Versloot
op 26-10-2015 13:51
gewijzigd op 26-10-2015 15:07
2.342 views
Hallo allemaal,
Ik moet voor school een fruitmachine maken die draait op PHP , maar ik heb daarvoor weinig tijd i.v.m mijn tentames , ook ligt mijn moeder in het ziekenhuis waarmee het niet goed gaat dus ik ben er niet echt bij met mijn hoofd.
Dus heeft iemand toevallig een simpel php-script van een fruitmachine waarmee ik al een eind op weg ben?
maar ik heb daarvoor weinig tijd i.v.m mijn tentames , ook ligt mijn moeder in het ziekenhuis waarmee het niet goed gaat dus ik ben er niet echt bij met mijn hoofd.
Beste Jan,
Wat houdt je tegen om eens met je mentor te praten? Toen ik mijn opleiding deed had ik de mogelijkheid om bepaalde huiswerkopdrachten op een later moment te doen.
Het probleem is dat ik in conflict ben met mijn mentor.
Maar ik heb toestemming gekregen om hulp te vragen via internet over mijn php-project.
Ik hoop voor uw hulp en begrip hiervoor.
Ik wil zeker niet dat u mijn huiswerk maak , maar dat is ook niet mogelijk want ik moet het php eigen maken.
Ik verwacht van niemand om een complete opdracht te krijgen maar een soort duwtje in de rug , als ik een begin heb kan ik verder werken totdat het een succesvolle opdracht wordt.
Daarom zijn we benieuwd wat je nu al hebt? Want een fruitmachine begint bij drie rollen met diverse soorten fruit, een een knopje om de rollen vast te zetten en te laten draaien.