Ik ben bezig met het maken van een tabel op mijn site waar mensen hun positie in kunnen nemen.
Ze hebben dus een account op de site en kunnen dan klikken in een vak.
Zo nemen ze een vak in en kan niemand er meer op klikken.
Het is dus een tabel met 16 vakken die allemaal klikbaar zijn.
Ook probeer ik het tabel zo in te stellen dat je per account niet meer dan 1 vak per tabel kan selecteren. (er zijn meerdere tabellen)
Ik heb wat afbeeldingen gemaakt voor het voorbeeld.
Ik ben zelf niet heel goed met PHP script. Ik weet hoe ik een code kan schrijven voor een Mail systeem.
Iets zoals dit heb ik nooit gemaakt.
Ik heb zelf het een en ander geprobeerd met mijn mail code om daar dingen in aan te passen en natuurlijk googelen.
De layout kan ik zelf maken met CSS echter weet ik dus niet hoe ik dit verder moet coderen.
Ik vraag niet of iemand het voor me kan doen.
Maar misschien heeft iemand een voorbeeld of een soort gelijke opdracht gemaakt.
Ik denk dat je al een hoop kennis kan opdoen door te zoeken op boter kaas en eieren :). Niet precies wat je wil maar wel een hoop dingen die je nodig hebt :).
Heb nu helaas even niet de tijd om voor je te zoeken, maar wil je dit duwtje niet onthouden :)
Het word gelinkt aan een account dus mysql.
Je kan het een beetje vergelijken met een gok site zoals unibet.
Je plaatst een weddenschap en die registreert wat je hebt ingezet en hoeveel.
Alleen ben ik dan opzoek naar zo een soort gelijke script die registreert in welk vak je je naam wilt neerzetten en registreert dat je in dat tabel je naam hebt neergezet zodat je niet in nog een vak je naam kan plaatsen
Ik zal nu gelijk zeker even kijken naar het script van boter kaas en eieren bedankt voor je hulp!