Hallo mijn Naam Is Dik ben een newbee in het PHP wereldje. Mochten jullie meer van me willen weten vraag maar raak
Hallo Dik!

Welkom op PHPhulp, en veel plezier op de site :-)
Ik reageer hier ook omdat ik hier toch wel sowieso enkele maanden zal blijven hangen. Heb de opleiding communicatiesystemen gedaan, dat is voor zo'n 30% coderen (en daarbij ook html en css, dus niet eens puur php, dat ongeveer 3%) 30% grafisch werk en 40% dingen zoals presenteren, Engels, communicatietheorie, bepaalde modellen enz.

Ik heb direct na mijn studie een baan gekregen voor 3 dagen per week waarbij ik vooral in php moet programmeren en moet werken met databases, eigenlijk alles, aangezien het om webshops gaat. Komt erop neer dat ik 95% van de tijd moet coderen in php en dat is en was lastig voor mij, nu 3 maand verder en nu lukken aardig wat dingen me in ieder geval gelukkig.

Moet nog genoeg leren en zal daarom hier ook nog wel topics openen en probeer mensen te helpen als ze iets vragen wat ik nu wel geleerd heb (inlogsysteem, contactformulier, bedankpagina's, webshopcoderingen in het algemeen en dat soort voor de meeste vrij basisdingen). Alles wat ik typ wat betreft codering kan efficienter, veiliger en beter, ik ken echt alleen de basis dus dat meld ik ook bij mijn posts wel xd

Groetjes

Reageren