Ik wil mijn hyperlinks op bepaalde plaatsen op mijn pagina zetten.
Ik heb al zitten knoeien met positions maar het wil niet baten. Hoe kan ik dit oplossen?
Hieronder mijn code:
Ik heb een background en een beetje tekst op mijn pagina. Ik wil de hyperlinks gewoon onder de tekst op sommige plaatsen zetten. De een staat hoger dan de ander.
Dank je! Het werkt! Maar ik heb nog 1 probleem.
Als ik mijn venster kleiner maak dan overlapt de tekst. Hoe kan ik ervoor zorgen dat deze niet overlapt en dat je moet scrollen?
Ik heb de code een beetje aangepast.
Zou je de broncode hier kunnen plaatsen, je kunt de tekst en plaatjes er verder uitlaten.
Het gaat vooral om de opzet en de verschillende blokken die je gebruikt, dan kan ik er goed naar kijken.
En hoe moet de button zich gedragen? Want hij valt nu (responsive gezien) op een gegeven punt inderdaad over de title / text.
Als je de button altijd links wilt houden, zul je toch ergens concessies moeten doen.
Je kunt kiezen voor media-queries (om bij bepaalde breedtes van het scherm de marges e.d. aan te passen). Misschien kun je beter voor een framework als Bootstrap kiezen (alleen het grid systeem) als je een website responsive wilt maken.
Responsive sites maken met absolute posities op de containers (in jouw geval .content) werk vaak niet heel goed.
Je zou ook kunnen kiezen voor iets in deze richting:
<div class="contentWrapper">
<a class="registerlink" href="../registreren.php">Registreren</a>
<div class="content">
<div id="content">
Duis facilisis fermentum est sit amet facilisis. Nullam varius mauris nec scelerisque rutrum. Etiam id ante et felis pharetra vehicula quis non leo.
</div>
</div>
</div>