ik heb een aantal topics die ik zou willen verwijderen, mijn probleem is alleen dat ik nergens iets vindt waar ik ze mee zou moeten verwijderen. Mijn vraag is dan ook waar kan ik dit doen en kan dit eigenlijk wel?

mvg, soccertime
In principe verwijderen we alleen topics als daar een goede reden voor is. Het forum is namelijk ook een 'knowledgebase' voor iedereen die kennis op wilt doen.

Om welke topics gaat het? En met welke reden?
Eventueel kunnen we ook privacy-gevoelige data verwijderen.

Je mag dit ook via een PM sturen.
- Ariën - op 02/01/2016 23:29:15

In principe verwijderen we alleen topics als daar een goede reden voor is. Het forum is namelijk ook een 'knowledgebase' voor iedereen die kennis op wilt doen.

Om welke topics gaat het? En met welke reden?
Eventueel kunnen we ook privacy-gevoelige data verwijderen.

Je mag dit ook via een PM sturen.

oke bedankt voor deze info, het is niet echt een belangrijke reden maar ik heb de meeste topics waar ik iets heb gevraagd een duidelijk antwoord gehad en vond dit dan ook goed om het topic te sluiten maar aangezien dit niet zomaar gebeurd is het verder geen probleem dat mijn topics gewoon open blijven
Topics sluiten doen we alleen als ze de huisregels overtreden, en dus niet als een vraag afgehandeld is.
Het verwijderen van een vraag is verder ook niet gewenst, om maar alvast even te zeggen.

Zolang er niet is gereageerd zinken ze verder gewoon naar de bodem.

Reageren