Ik heb deze site ontwikkeld een aantal maanden geleden, ik zou graag willen weten wat jullie ervan van vinden. De opbouw etc.
Ik moet verder de acties nog wel even vernieuwen, maar was de laatste tijd erg druk met andere dingen en zou graag eerst even jullie mening willen horen, want dan kan ik eventueel alles in een keer veranderen.
Ik heb me niet ingeschreven maar ik wil wel een toelichting geven wat mijn 1e indruk was.
Het komt over als een gewone site. Het design is niet speciaal, maar dat hoeft ook niet vlg. mij voor het doel wat je beoogt.
Ook mijn 1e indruk was: het is de zoveelste schreeuwerige aandachttrekkerij van verkopers. Er zijn misschien mensen gevoelig voor, maar een deel van de surfers op internet vindt het opdringerig.
Mogelijk zit er een bepaalde psychologie achter de opbouw van het frontpage gebeuren van een site, reclame psychologie is immers ook een vak apart. Denk aan kleurgebruik en positie van banners (die je nog niet hebt)
Rijst bij mij de vlg vraag: hebben sites als dit effect? En zijn ze rendabel?
En op welke manier eigenlijk?
Wordt er soms een cookie geplaatst zodat je er zelf ook geld aan overhoudt? (ja hehe)
:)
Ik ben dus geen deskundige op dit gebied maar iedere mening kan je vooruit helpen hoop ik.
Gr,
Johan
?
Onbekende gebruiker
19-01-2017 15:43
Inmiddels leidt deze link naar een pagina met de mededeling dat de pagina is verhuisd, wat op zich niet zo'n probleem is (hoewel een 301 redirect beter zou zijn), maar wat wél erg is, is dat de 'click here' link niet aanklikbaar is..