Mijn website is af. Ik heb niks meer te doen. Ik val in een groot zwart gat. Wat nu?
Nieuwe site maken? ;-)

Of als je je verveelt en van uitdagingen houdt? Koop het Bucketlistboek van Elise de Rijck.... ;-)
Ik zit te denken om een app te maken...
Marina janssen op 28/03/2016 21:37:27

Ik zit te denken om een app te maken...

En als dat dan is gelukt is het schrijven van een tutorial over het maken van een app misschien ook weer een uitdaging. Kunnen wij ook weer iets nieuws leren. ;-)
Hoho, ik zit alleen te denken he, zo van waar begin je en hoe ...de bedoeling is dat iemand nu opstaat en roept: oh maar dat doe je zus en zo en dan moet je daar of daar wezen:)
Stuur eens een link van je website, nu worden we ook benieuwd hoe je website er uitziet
dat zou ik graag doen want ik ben natuurlijk trots als een pauw maar mn website zit achter slot en grendel want het zijn bedrijfsgegevens maar kort gezegd kom het hierop neer: ik ben vrijwilliger in een dierenopvang en medewerkers kunnen inloggen op mn raspberry en alle dieren die zijn binnengekomen opvragen en fotos opzoeken op kenmerken of datum, vindplaats etc en de gegevens daarvan opvragen.
Een screenshot kan vast geen kwaad ;-)
Marina janssen op 28/03/2016 21:46:41

Hoho, ik zit alleen te denken he, zo van waar begin je en hoe ...de bedoeling is dat iemand nu opstaat en roept: oh maar dat doe je zus en zo en dan moet je daar of daar wezen:)

Apps maken is leuk!
Ik weet niet wat je ervaring is met javascript. Maar met het ionic framework stelt het echt niet veel voor. Wel werk je veel met de command line, en is kennis van het AngularJS framework ook wel handig (niet verplicht).

Mijn kennis van javascript is 0! (maar dat was php tot voor kort ook), dus ik zal het eens uitchecken

Reageren