Hallo allemaal,

Ik ben momenteel zeer ontevreden over mijn eigen registrar, dus wil ik een nieuwe. Ik wil mijn 30 domeinnamen massaal verhuizen.

De registrar moet mij ten eerste een accountmanager kunnen toewijzen en ten tweede wil ik dat ze mijn domeinnamen kunnen verhuizen voor een extreem voordelig tarief.

Wie ken een goede registrar?

Groet,
Koen
Dus je wil een extreem laag tarief en voor iets wat normaal grotendeels automatisch gaat wil je nu een persoonlijke accountmanager?

Moet het ook nog kwalitatief zijn?
Specifieke domeinextenties of alle gangbare?
de tarieven staan bij de grote partijen gewoon op de site.

Als het om maar tientallen domeinnamen gaat, lijkt een (persoonlijke) accountmanager toch niet nodig?
Mag ik weten bij welke host / registrar je zit?
Bij 30 domeinnamen val je bij de gemiddelde registrar onder de particuliere en/of hobby accounts. Wij hebben als bedrijf enkele honderden accounts en onze beheerder hier op de ict afdeling heeft ook alleen maar een app account bij de registrar om alles zelf te beheren. Vrijwel alles gaat automatisch en er is geen accountmanager bij de meeste registrars omdat een accountmanager ook minimaal 50k per jaar kost en dat echt niet terugverdient. Ben heel benieuwd naar registrars die wel een accountmanager hebben. Misschien zelf registrar worden? Ik ken een klein ictbedrijfje dat uit kostenoverweging zelf registrar is bij ISDN. Een domeinnaam kost dan maar enkele dubbeltjes per jaar.
*ISDN*
dat is een telefonietechniek. (wat je vroeger nam als internet via de telefoonlijn te traag was, of je meerdere telefoonlijnen nodig had.)

SIDN
Stichting Internet Domeinregistratie Nederland

Reageren