Hallo mensen,

Nadat ik mijn laptop naar fabrieksinstellingen had gezet, krijg ik natuurlijk talloze Windows 7 updates.
Maar het probleem is: het downloaden van meer dan 150 updates lukt niet, zelfs niet de kleinste update één voor één.

Ook wordt mijn laptop behoorlijk warm aan de zijkant en kan nog wel eens hard gaan blazen als ie vrij weinig of niets aan het doen is.

Iemand hier ervaring mee of heeft iemand oplossingen/tips?
Alvast bedankt!
Misschien moet je Windows alsnog/wederom activeren?

Ik zat mij een tijd terug ook kapot te staren waarom die updates telkens afhaakten.

Even het serienummer opnieuw invoeren op de daarvoor bestemde plek.

start menu > rechter muisknop op "my computer" en dan ergens onder eigenschappen/details oid?
Windows wordt automatisch geactiveerd, er staat dat hij geactiveerd is.
En het rare is, de updates horen te werken want mijn Windows is geactiveerd en laatst deed hij wel maar één update.
Kun je geen servicepack(s) downloaden?
Nee ook niet, deze zat bij een van deze updates maar toen waren het er nog +/- 210 updates.
Ondertussen nog maar +/- 150 en ik kan nog steeds geen Paint.NET instralleren waarbij Servicepack 1 is vereist.

Ook wel vaag dat de updates minder worden terwijl ik ze altijd ontwijk te instralleren als ik mijn laptop uitzet.
Het lijkt er ernstig op dat je laptop te warm wordt, geef hem eens een grote schoonmaakbeurt aan de binnenzijde zodat de processor weer gekoeld wordt.
Precies. Dit is iets dat in principe jaarlijks moet gebeuren, en vaker als je je laptop bijvoorbeeld vaak op de bank zet. Een andere mogelijkheid is dat je even je chipset drivers moet installeren, zodat zaken als ACPI, en daarmee fan control correct werken. Ik heb zelf ook wel issues gehad met Windows update, maar een paar dagen later loste zich dit vanzelf op.
Je krijgt bij computer winkels (action tegenwoordig ook), van die bussen perslucht voor een paar euro.
Die kan je in de opening van je fans spuiten, en dat spuit dan alles schoon.
Moet ik hier ook zeker 1 keer in het jaar doen, anders wordt de laptop te warm en kan ik er amper wat mee..

Reageren