Niet zo lang geleden heb ik Intall.nl overgekocht.
Daarom heeft deze website een opfrisbeurt gekregen met een nieuw systeem en uiterlijk.

Ik ben benieuwd wat jullie van deze website vinden. Zouden jullie eens een kijkje op het forum willen nemen en mij laten weten wat jullie er van vinden? Tips zijn altijd welkom.

Alvast vriendelijk bedankt!

Met vriendelijke groet,
Kevin Brekelmans
- Ariƫn - op 11/08/2016 15:15:40

Op zich geen probleem. Maar is het niet leuker om wat unieks ervan te maken? Je zou een beetje met de kleurstelling kunnen spelen.

Dat is een goede suggestie! We zijn eerst bezig om Intall een nieuw huisstijl te geven, logo e.d.
Kleurstelling is altijd nog mogelijk, zelfs aanbieden meerdere kleuren zodat leden zelf een kleur kunnen kiezen.
Ik zou persoonlijk ook even de taalfouten eruit halen, het oogt niet bepaald netjes om het te hebben over zaken als "jou advertentie", of de kreet "biedt je expertise".
>> Dat klopt! Is een premium theme voor vBulletin. Dat mag geen probleem zijn toch?

Met alle respect van de wereld ... maar waarom vraag je feedback over iets wat je niet zelf hebt gemaakt? Het is alsof je ergens een schilderij koopt en vervolgens aan anderen gaat vragen wat ze er van vinden.

De sectie "site reviews" is eigenlijk bedoeld voor mensen die ZELF iets hebben ontworpen en daar graag feedback op willen. Het is een beetje raar als je er zelf niks aan hebt gedaan, en dan gaat vragen wat mensen er van vinden ... althans, dat is mijn mening.

Reageren