Wat mij al weken bezig houdt is het volgende:

Ik ben affliate partner geworden van booking.com en zij bieden zowel banners, search boxen etc maar ook downloads aan.
Deze worden aangeleverd in zip formaat en wanneer je deze unzipt zijn het .tsv bestanden.

Ik maak gebruik van joomla 3.5 en of is deze info nu in joomla zet of importeer deze via phpmyadmin niks werkt, blijf maar enkel tekst zien.

booking.com geeft mij geen ondersteuning en mijn provider weet het ook niet.

Wie weet hier ?
Gezien de definitie van tsv ten opzichte van csv (tab separated vs comma separated) is er heel snel wat met de delimiter instellingen te doen (\t ipv ,) om een import werkend te krijgen. Mogelijk een oversimplificatie, maar dat is de basis.
Dus moet wel in dit geval via phpmyadmin ?
Het kan, niets moet. Het zou waarschijnlijk beter zijn om gewoon een import script te schrijven.
Uiteraard erg blij dat er iemand een reactie heeft gegeven maar kom niet veel verder.

Heeft iemand ervaring met de downloads van booking.com ?

LOAD DATA INFILE 'data.csv' INTO TABLE db.my_table FIELDS TERMINATED BY '\t' ENCLOSED BY '' ESCAPED BY '\\'

Dit is een commando om csv files in te laden.
Vorige week nog gedaan in mysql met en csv file van bijna 10miljoen records. En werkt perfect! Moet je zelf alleen nog de tekens instellen in de query.

En als de eerste rij van je file de headers zijn kan je het volgende achter de query plakken:

IGNORE 1 LINES;

Reageren