Hallo,

Ik ben opzoek naar een mogelijkheid dat er door 1 gebruiker producten kunnen worden toegevoegd aan een html website.
Is dit te doen met php of iets anders?

- Automatisch gesorteerd op jaartal
- Makkelijk toevoegen van tekst en 1 of 2 foto's

Er word telkens dezelfde tekst aangepast
* Jaar
* Groote
* Aantal pagina's
* Unieke code
En dus 1 of 2 foto's

Kan iemand mij hier verder mee helpen?
Alvast bedankt!
Mickeal
Een simpele webshop voor een paar producten is eigenlijk best eenvoudig gemaakt. maar het ligt verder wel aan de eisen of het nog wel eenvoudig en makkelijk te realiseren is?
Moet er een voorraadsysteem in die aangeeft hoeveel aantal stuks er nog beschikbaar zijn, en hoe moet de afhandeling en betaling plaatsvinden? Gaat dit via iDeal of gewoon via een handmatige order die iemand via een bandoverschrijving regelt?

Als je geen kaas van PHP hebt gegeten dan zijn er een paar opties:
- Hard studeren en kennis maken met PHP om na verloop van tijd een dergelijke simpele websho te bouwen
- Uitbesteden, en een vacaturetopic plaatsen in ons vactureforum. Het is dan wel zo handig om alle eisen te vermelden om zo specifiek mogelijk te zijn.
Hm, moet het ook mogelijk zijn dat er dingen vanaf die site worden verkocht dan?
Er word iets te ruim gedacht, er word geen enkel artikel verkocht het is echt alleen om het online te tonen. Het is iemand die zijn hobby online op een site wilt hebben. Alleen omdat de artikelen die hij heeft al aardig wat zijn en er in de toekomst meer bij komt wil hij dit zelf gaan plaatsen/verwijderen.

- loginsysteem
- foto-upload systeem
- artikel systeem

Dat lijkt mij idd de oplossing aangezien het voor 1 gebruiker is en dat ook zo blijft
Ah, dan dachten wij iets te diep door. Dan is zo een dergelijk systeem nog best wel eenvoudig te bouwen. Als er maar goede ervaring is met het inloggen,veilig uploaden en met database-acties.
Mickeal leistra op 06/05/2016 15:42:30
Dat lijkt mij idd de oplossing aangezien het voor 1 gebruiker is en dat ook zo blijft

Zo complex hoeft het niet (3 systeempjes) als het slechts voor 1 gebruikers is, zoals ik al eerder zei.

Reageren