Ik zit al een tijdje met een probleem.

Voor een website wil ik een "list" maken en wil daarvoor gebruik maken van Google Design Icons. In de gebruiksaanwijzing van Google Design staat de handmatige manier om de icon te plaatsen, maar ik wil dat icon graag als onderdeel van het LI-element. Dit werkt tot nu toe niet.

Ik heb gebruik gemaakt van li:before -> content, maar hier gebeurd niets mee. Het zou kunnen dat ik het verkeerd gebruikte.

Kan iemand me hiermee helpen, zodat ik hier op een goeie manier gebruik van kan maken?
>> Dan verdwijnen de icons weer, maar hij lijkt de tekst inderdaad naast de icon te zetten.

Da's vreemd ... bij mij blijven de icoontjes gewoon staan. Misschien even je browsercache legen ...

En nu ga ik echt ;) ... trusten
Op de bovenstaande manier gaan bij mij inderdaad de icons weg, maar de ruimte die ze innemen zijn er nog wel.
Op de telefoon worden helemaal geen icons weergegeven
Het kan zo zijn dat niet iedere browser deze techniek al ondersteunt. Je zou ook gewoon gebruik kunnen maken van 'normale' afbeeldingen. Dus van die iccontjes even een plaatje maken. Wellicht werkt dat beter en wordt het door meer browsers ondersteund.

Tip: http://www.w3schools.com/cssref/pr_list-style-image.asp

Reageren