Graag wil ik wat meer duidelijkheid verkrijgen over de huisregels van PHPhulp.

Vorige week kreeg ik zonder voorafgaande waarschuwing van Ward van der Put een openbare modwaarschuwing. Vandaag is een topic van mij gesloten omdat ik van Ward blijkbaar geen vragen mag stellen over configuratie-instellingen van een VPS.

Graag wil ik een toelichting waarom het verboden is om vragen te stellen over php.ini instellingen. Tevens wil ik weten welke overtreding ik heb begaan volgens de huisregels.

Ik wacht op een reactie.
Je hebt ongetwijfeld wel gehoord van het begrip fair use policy?

Persoonlijk krijg ik de indruk dat vragen van jouw kant de laatste tijd sterk neigen naar eenrichtingsverkeer. Daarbij hebben ze ook nog eens een vrij generiek karakter. Je stelt dus eigenlijk geen vraag maar je gooit een balletje op en probeert vervolgens zoveel mogelijk informatie te vergaren. Informatie die je, door zelf rond te kijken, ook wel zou kunnen vinden... en vervolgens, met gerichtere vragen, via phphulp.

Ik heb hier verder niet buiten het forum om over geklaagd, dus ik weet niet precies waar je op doelt (in een andere thread) met "steken onder water". Het is anderen blijkbaar ook niet ontgaan.

En dit soort repliek:
>> Ik ga ook niet meer reageren op dit soort vragen, vraag het maar aan Uncle Ben.

Je bent gelukkig tot niks verplicht, dus als je geen zin hebt om te antwoorden dan zou ik dat ook zeker niet doen.

>> ... zodat je ook eens wat teruggeeft aan phphulp.

Jammerlijke opmerking ... ga er verder maar niet op in.

Klinkt ronduit ondankbaar.

Reageren