Hoi,

Ik heb een klein script van 1 pagina die niet lekker loopt op verschillende beeldformaten. Als het scherm groot genoeg is, is er niks aan de hand.
Maar bij een kleiner scherm blijft de tekst achter de footer zitten. De footer moet onderaan blijven plakken zodat de rest van de pagina scrollbaar wordt bij een kleiner scherm.

Wie kan dit snel voor me oplossen?

Gr Peter
De PHP-code is niet heel interessant, en verder hebben we [code] en [/code] tags. ZOu je je bericht even willen aanpassen, zodat alles wat beter leesbaarder is, i.p.v. een brei aan code?
Deel anders even een testcase die je op JSfiddle geplaatst hebt. Dat leest en helpt dan een stuk makkelijker.
De hoogte van de wrapper is 100% waardoor er bij kleinere schermhoogtes de onderdelen over elkaar heen gaan liggen als dit kleiner is dan 733 pixels. Maar ik zou niet weten hoe ik dit op moet lossen.

Probeer "min-height" eens ipv "height"
Ik zie niet helemaal waarom je al die divs zou willen floaten, dat maakt het meestal alleen maar lastiger en is in dit geval ook niet nodig volgens mij.

De reden dat je formulier achter de footer verdwijnt is waarschijnlijk vanwege de negatieve marge in je .wrapper class:
margin: 0 auto -163px;

Weet niet helemaal waarom je dit zo hebt gemaakt en/of dat je een principe verkeerd gebruikt maar als ik die regel wegcomment ziet alles er weer ok uit...
Hoi Thomas,

Bedankt voor je input. Met jouw voorstel is het inderdaad enigszins opgelost, alleen dan ontstaat er een groot wit vlak en krijg je de footer niet meer te zien.

Het script heb ik lang geleden van iemand gekocht, maar de fout zag ik recent pas. Ik heb zelf namelijk een vrij groot scherm. Dus ik had gehoopt dat een van jullie mij hiermee zou kunnen helpen.
Dat wordt toch ook gedaan?

Er wordt hulp genoeg geboden.
Ik wil ook wel even meekijken naar een Codepen of jsFiddle. Of je website live. Maar dan moet je dat wel even delen!
Het probleem is vooral dat je niet één maar twee footers gebruikt en dat dan ook nog buiten de wrapper:

<body>
  <div class="wrapper">...</div>
  <div class="footer">...</div>
  <div class="footer2">...</div>
</body>

Je hebt meer controle over het geheel als je de structuur omwerkt naar:

<body>
  <div class="wrapper">
    <main>...</main>
    <footer>
      <div class="footer_top">...</div>
      <div class="footer_bottom">...</div>