Er ligt een koppeling met een API die prima werkt. Deze API stuurt asynchrone cURL requests naar mijn server, welke correct worden opgepakt...TENZIJ...er twee of meer requests (die bij elkaar horen) exact op hetzelfde moment verstuurd worden. In dit geval dient aan mijn kant een actie uitgevoerd te worden waardoor de output van de twee request weer wordt samengevoegd. Echter omdat de requests simultaan worden aangeleverd, is de eerste actie nog niet afgerond als de tweede al begint (we hebben het over millisecondes hier), waardoor de tweede requests actie dus niet samengevoegd wordt met de eerste.
De volgorde waarin de request behandeld worden doet in mijn geval niet ter zake. Als er maar één van de twee afgerond is, voordat de volgende (erbij horende) begint.
Ik hoop dat bovenstaande duidelijk genoeg is. Zo niet, laat het me dan even weten, dan zal ik proberen het nog wat duidelijker te verwoorden.
Het enige dat ik zelf heb kunnen bedenken om het probleem op te kunnen lossen is een time-out inbouwen vóór het script die gebaseerd wordt op het volgnummer van de request (deze is uniek per request). Aangezien de time-out dan altijd anders is, zullen de scripts nooit tegelijkertijd lopen. Dit zou het probleem oplossen, maar is natuurlijk geen nette oplossing. Ik vroeg me af op jullie een beter idee voor me hebben?
Alvast bedankt voor het meedenken!
2.778 views