(ze hebben weer een extra barriere opgeworpen om vooral klanten niet te woord hoeven te staan. daar hou ik het maar even op, ik zal jullie verdere details besparen)
zijn er ergens reseller pakketten, tegen redelijke prijs, te verkrijgen ?
(voor 100+ domeinen)
Waarbij je wel een beetje met WP kan spelen , en niet de server dan de rest vd middag niets meer doet ......
BVD
* na een paar paginas de hele middag niets meer, géén één pagina !! Maar je mag niet klagen want de tool "issiteonline" blijft braaf zeggen : online ...
[size=xsmall]Toevoeging op 12/10/2016 20:44:23:[/size]
Ikzelf zit bij Reviced.nl, en de service is prima. Een famililid van mij neemt daar ook een Reseller af met een hoop domeinnamen, en heeft er geen klachten over.
Versio heeft een chat die tot 2.00 uur bereikbaar is. Je moet dan even een paar keer wat zoektermen invoeren en dan krijg je de optie om te chatten te zien (inderdaad ietwat omslachtig maar wellicht biedt dit uitkomst).
Neostrada is zeker aan te raden. Zit daar al een aantal jaar met mijn webhosting en nog nooit geen problemen gehad, volgens mij zelfs nooit downtime. Bied zijn spullen aan voor lage prijzen en support reageert over het algemeen vrij vlot.
Resellers zelf geen ervaring mee, maar denk zelf dat dit ook gewoon goed geregeld is.
Neostrada kan ik ook aanraden.
Ik heb een paar shared webhosting pakketten, en daar ook nog 2 Cloud Servers die ik zelf heb inricht.
Geen downtime is volgens mij bijna nooit mogelijk, maar alle problemen zijn meestal opgelost in 15 minuten.
Support is ook zeer vriendelijk, ook met problemen die eigenlijk niet aan hen liggen suggereren ze een oplossing.