Door
Donald Boers
op 06-11-2016 14:53
gewijzigd op 06-11-2016 14:56
1.874 views
Ik heb een simpele AJAX functie waarmee ik verschillende gegevens realtime aan een gebruiker wil tonen zoals aantal nieuwe berichten etc. Dit is wat ik zo ver heb:
wat krijg je als je op regel 10 van je javascript tussenvoegt:
console.log(data);
Hoi Ivo. Hartelijk bedankt voor je reactie. Ik heb dat geprobeert en toen kreeg ik voor beide variabelen NULL als waarde terug. Vervolgens heb ik het met harde waardes geprobeerd, dus:
dan krijg ik geen fout en worden de juiste waardes weergegeven, hetgeen doet vermoeden dat er iets fout zou zijn met de queries. Maar als ik de betreffende queries rechtstreeks uitvoer in phpMyadmin probeer worden wel de juiste waardes weergegeven. Wat zou de reden kunnen zijn denk je?
Werkt /gebruikers/gebruikersAantallen uberhaupt wel goed in je browser?
Ergens lijkt de AJAX-request niet goed te werken. Heb je ook al gekeken in je browser bij alle requests, en wat er met die URL gebeurt? Kan zijn dat die stuit op een Error 500?
Werkt /gebruikers/gebruikersAantallen uberhaupt wel goed in je browser?
Ergens lijkt de AJAX-request niet goed te werken. Heb je ook al gekeken in je browser bij alle requests, en wat er met die URL gebeurt? Kan zijn dat die stuit op een Error 500?
Het blijkt dat ik een illigal string offet krijg op de volgende waarde
Hoi Ariën. Bedankt voor je reactie. Ik had als test bij een gebruiker 30 credits toegevoegd. Toen kreeg ik die Illegal string offset. Ik heb het aantal zojuist handmatig veranderd in 5 en dan is alles goed. Waar ligt dat aan?
@ Ariën. Nogmaals bedankt voor de reactie. Blijkbaar zat de fout nog in het cache. Want nadat ik alles een keer van de remote erver had verwijderd en nogmaals geupload werkt alles nu prima. Dank je nogmaals voor de input